絕代商驕.金句

剛剛看完<<絕代商驕>>裡面的金句簡直可以拍得住家好月圓...."黃子華, 你係得geh!!!!"

  • 这间房间风景最好,真是所谓东邪西毒的混合体,你知道是什么吗?即是西斜(邪)。但是我最喜欢731那间房的枕头,因为它很软之余又很硬;371那间我又喜欢他的床褥喔,因为它很硬之余又很软;最重要那个事2047房的坐厕板,我刚才坐下去,它的那个震荡力是刚好令到你明明想小便的,都想小事化大,我十分之中意。
  • 小唐先生,作为一个朋友你真是千古难求,作为一条水鱼你真是举世无双。
  • 成萬蚊既衫就肯定防彈啦!一粒魚蛋無所謂
  • 財經佬講野係迂迴d,佢叫你大手買入,真正意思係買少少;叫你買少少,即係唔好買,叫你唔好買即係叫你沽,叫你沽既時候,即係沽都無謂呀!
  • 我一聽到返工我就頭痛,我一聽到要交report我就腳痛,你話要隨傳隨到我就周身骨痛。總之要打工,我系痛不欲生。
  • 呢間醫院因爲個牌冇寫住有心臟科,條友心臟病去睇,距搣左距個腎就算了沃
  • 古人都有話:無商不奸。當然你唔好問我邊個古人。
  • 殷实商人这句说话好,“因”住D诚实的商人。
  • 爽:你做咩呀你?夜媽媽終於入黎參觀下,你當呢到係動物園,當我係蝙蝠呀家陣?!
    三水:你睇下你丫,夜媽媽呀,洗咩衫丫,共隆共隆咁,我阿嫂以為你屍呀肢解呀..
    爽:乜你有呢鋪癮嫁,洗唔洗我比你睇呀?
    三水:咁你又係奇怪丫嘛,夜媽媽洗咩姐,四大金剛今日幫係洗乾洗淨嫁啦,
    爽:咁我訓唔著又信你地唔過,我洗多次係咪犯法呀家陣..
    三水:哦..你訓唔著..你失眠呀?你有心事呀?
    爽:我..我唔該你唔好再管我地人類做乜啦,你返去啄木啦,你再係咁,我就當你意圖侵犯我,我為左自衛,咪成全你囉!
    三水:你變態架你~~~
  • 距地都唔係路既”“距地當然唔係路,唔係街,距地係人”
  • 小芙蓉,食粒爆谷先啦,你唔食野點得嫁姐,睇下你,瘦到腳都唔點地,你都冇食野去咩廁所姐,你去廁所唔好梳頭喇,陣間梳甩個頭嚇親人呀~

    PS: 爽獨自在戲院吓人的對白....超搞笑.....
  • 錢唔是問題 ,反正我無
  • 你呢種叫永久性傷殘,注定孤獨終老..你呢d呢叫永久性黑心,因住冇得終老...
  • 为什么每只蚂蚁都长得一模一样啊? 就是要老板认不出他们,一个星期上6天班,其实是有6只蚂蚁,1只蚂蚁上一天,所以我们应该向政府申请,一个星期上一天班,休息6天,大家说对不对?
  • 點解會做<<可憐天下父母心>>架 , 明明係<<掟阿媽出火車>>架嘛..
  • 我係一部lift..呢部lift淨係會載一個人架啫..兩個人,sorry 超載
  • “头七尾七”:即系头果七页同尾果七页系坚嘅,report中间果D就系乱咁塞D嘢入去,碎料嚟嘅。
    假度(duo):唔系唔duo,系duo少少。
    虚应:唔系唔应,系应少少。
    办公室生存之四大法宝he做,假duo,虚应,陪笑
  • 林淼淼,我麦提爽对住灯火发誓,若然你肯收下呢只戒指,我哋有福同享有难同当,如有异心,天诛地灭。
    淼淼,就算我俾人打陂只脚,我用轮椅都跟足你一世。就算香港海啸,水浸18层楼咁高,我潜水都嚟同你食早餐。
  • 我哋起码要似谢贤同狄波拉咁,分手都可以一齐去Party。
  • 你都會死,你唔試下去死..

0 评论: